FANDOM

Arac to mężczyzna należący do Zielonych Płaszczy, mąż Nishy.

Wygląd

Jest krępy i niższy od Nishy o głowę. Jego włosy są siwe, spięte nad karkiem. Tatuaż przedstawiający małpę znajduje się na piersi.

W Spalona Ziemia

Arac i Nisha przybywają do doków Zielonej Przystani. Rozmawiają krótko z dziećmi i przedstawiają się, przekomarzając między sobą. Mężczyzna bierze torby należące do Abeke i Rollana, by zanieść je na statek.

Podczas burzy, Arac w dobrym humorze rozmawia z nimi, ale staje się ponury, gdy podejmują temat Stetriolu. Kiedy okręt zaczyna się chwiać, mężczyzna staje na dziobie i kieruje załogą. Przecina jednocześnie liny, wiążące wieloryba, ale nóż tępi się. Arac wyrzuca go do morza. Jest nieco zaniepokojony, kiedy Nisha wskakuje do morza.

Pyta, co się stało, gdy kobieta wraca na pokład. Wydaje z siebie dźwięk przerażenia, kiedy okazuje się, że pasożyt wdarł się pod jej skórę i woła Gerę - medyczkę. Po próbie wycięcia robala, Arac prowadzi żonę pod pokład.

W czasie dalszej podróży spiera się z nią. Twierdzi, że powinna odpoczywać, tymczasem Nisha uważa, że to nic nie zmieni. Kiedy przybywają do portu, znów kłócą się o to, czy kobieta ma zejść na ląd.