FANDOM

Niri to dziewczyna z Archipelagu Stu Wysp. Przyzwała ośmiornicę Mulopa.

Historia

Niri urodziła się na Archipelagu Stu Wysp. Od urodzenia miała zniekształcone nogi, przez które nie mogła ani chodzić, ani pływać i stała się wyrzutkiem. Kochający rodzice przenieśli się z osady na odludzie, gdzie się nią opiekowali i z nią mieszkali. W wieku 11 przechodziła Ceremonię Nektaru (Zielony Płaszcz albo przyszedł do niej do domu albo rodzice ją przynieśli) i przyzwała Mulopa. To dzięki ośmiornicy przeżyła: dał jej znak, że Zerif atakuje osadę i rodzice mogli ją ukryć. Dał jej też znak, że Czerwone Płaszcze się zbliżają i ją uratują.

Spirit Animals: Upadek Bestii

Ognista Fala

Niri jest w obozie Czerwonych Płaszczy, gdzie kontaktuje się z Kovo, który mówi jej ustami. Opowiada historię Wyrma, po czym słabnie. Gdy Shane zostaje zabity, jeden z Zielonych Płaszczy ciągnie ją po ziemi. Później gdy Mulop do niej wraca prawdopodobnie wracają na Archipelag Stu Wysp lub przenoszą się do Zielonej Przystani.

Wygląd

Niri ma niebieskawą skórę, a jej nogi są cieniutkie i zniekształcone.

Ciekawostki

  • Gdyby zechciała uczyć się w Zielonej Przystani, mogłaby pomagać Lenori, bo dzięki Mulopowi ma zdolności podobne do kobiety.