FANDOM

Nisha to kobieta należąca do Zielonych Płaszczy, kapitan Dumy Telluna II.

Wygląd

Jest wysoka, szczupła i nieco umięśniona.. Ma czarne, krótkie włosy i ciemną skórę, a w uszach kolczyki. Tatuaż papugi znajduje się na jej przedramieniu.

W Spalona Ziemia

Nisha i Arac przybywają do doków Zielonej Przystani. Przedstawiają się i przekomarzają między sobą. Nisha kpi z szoku Rollana, gdy ten dowiaduje się, że są małżeństwem i wbiega na statek.

Podczas burzy, kobieta posila się z dziećmi i rozmawia z nimi o Stetriolu. Kiedy sztorm ustaje, załoga wychodzi na pokład. Po chwili statek przechyla się gwałtownie. Kapitan rozkazuje sprawdzić, co się dzieje z wielorybami, a następnie każe do odciąć. Kiedy okazuje się, że trzeba odpiąć uprzęż przy zwierzęciu, nie waha się i wskakuje do wody z nożem. Udaje się jej uwolnić wieloryba. Wynurza się i wraca na pokład.

Opowiada, co się stało. Próbowała wyciąć pasożyta, który zaatakował wieloryba, ale ten rozdzielił się i wszczepił pod jej skórę na dłoni. Arac woła Gerę, która jest jednak bezsilna. Nisha zapewnia, że nic jej nie jest, ale jej stan mówi sam za siebie. Jest osłabiona i ciężko oddycha. Mąż prowadzi ją do kajuty, by odpoczęła.

Kapitan jednak odmawia bezsensownego siedzenia i nadal dowodzi załogą. Szybko traci siły, a pasożyt toruje sobie drogę przez jej ciało.

Podczas ataku na Stetriol walczy z Abeke i Rollanem, kierowana pasożytem. Wpada do wody i więcej się nie wynurza.