FANDOM

Rój to bladzi ludzie, którzy stracili pamięć i logikę (oprócz Zerifa) od pasożytów Wyrma, ale kiedyś byli ludźmi.

Opis

Wielu straciło rozum i rozum. Wygląda na to, że atakują każdego, kogo widzieli, poza sobą, używając szczęk i długich pazurów, by drapać i gryźć otwarte ciało i działać jako sługusy Wyrma; pracują dla niego, aż się obudzi.

Wygląd

Wiele jest czasem czworonożnych, z długimi, chudymi rękami. Mają pokręcone żółte paznokcie i szarobiałą skórę. Są w większości łysi i mają szerokie różowe oczy z dużymi źrenicami. Mogą być na chwilę oślepione jasnym światłem, ale potem kontynuują ruch do przodu na ślepo, z zamkniętymi oczami. Jeden miał taką samą wysokość i wagę jak Meilin.

Upadek Bestii

Nieśmiertelni Strażnicy

Kiedy Meilin podróżuje przez tunel, postanawia zejść na dół i zostaje otoczona przez stworzenia, Conor następnie z Takodą widzą, jak pełzają przez tunel i próbują walczyć z nimi za pomocą Kovo. Duże światło ogłusza wielu, a Xanthe ich ratuje. Pod koniec książki The Many wkrada się do akcji, wywołując Screamerów, ale bez resetowania pułapek, włamując się do Phos Astos i zabijając wszystkich w mieście, z wyjątkiem Conora, Meilina, Takody i Xanthe, nie pozostawiając więcej Sadrejczyków, tylko Xanthe.

Ciekawostki

  •  Wielu ma niską inteligencję i zachowuje się jak mrówki z Wyrmem jako królową
  •  Wielu jest zaślepionych światłem.