FANDOM

Teutar to pierwszy oficer na Meleagerze.

Wygląd

Teutar ma jasne włosy, związane w warkocz i przykryte bandaną. Nosi szary płaszcz. Na ramionach ma drobne linie tatuaży, które mogą świecić.

W Powrót

Teutar podchodzi do burty, by porozmawiać z Meilin, Takodą i Conorem i pozwala im wejść na pokład. Prowadzi ich do Atalanty. Później cała grupa idzie do pomieszczenia, w którym jedzą posiłek.

Po odmowie zabicia zarażonego Conora, rozpętuje się walka. Teutar atakuje Meilin, kiedy gryzie ją Briggan i daje szansę na kontratak. Kobieta wycofuje się do reszty załogantek.

Po jakimś czasie w zabarykadowanej jadalni dzieci decydują się poddać. Teutar zakłada kajdanki na ręce Meilin. Atalanta rozmawia z nimi i zgadza się pomóc. Pierwszy oficer protestuje, ale ostatecznie przystaje na warunki. Wyciąga miecz, kiedy Conor zaczyna drżeć.

Teutar prosi Meilin o doniesienie prochu do armat, kiedy węgorze uderzają w statek. Atalanta każe jej jednak wziąć prowiant na podróż, a do Teutar kieruje rozkaz o podniesieniu żagli. Węgorz kolejny raz naciera; kobiety upadają, a zwierzoduch kapitan znika za burtą. Atalanta skacze do morza. Teutar każe Meilin zebrać potrzebne do podróży rzeczy i wydaje kolejne rozkazy do załogi.

Kobieta odmawia, kiedy Meilin proponuje, by poszła z nimi, mówiąc, że kapitan nigdy nie opuszcza swojej załogi. Życzy im powodzenia.